Deletedmom65 Kızlar salı günü tartıldım 51 dim bu gün tartıldım 53.3 olmuşum bu kadar çabuk nasıl olur
Duygu_k Deletedmom65 baskül dijitalse kalibrasyonu bozulmuş olabilir bazen üst üste iki kez tartıldığımda bile iki kilo fark olabiliyor 🙄 ödem olabilir 🙄 iştahınız benim gibi çok açıksa 🤦🏻♀️ gerçekten almış da olabilirsiniz 🙈
Deletedmom434 Deletedmom65 bende öyle heryerde farklı çıkıyorum ama iyisin daha zayıfsın 😝 öff bacım hep tartıları bozuk güzel tartı alamıyorlar bizi hep şişman çıkarıyorlar 😂😂
Duygu_k Deletedmom65 evdeki baskülde farklı kilodayım doktorda farklı asmde farklı 😂 tek bir basküle güven ben evdekine güveniyorum doktoru takmıyorum 😂
Deletedmom65 Baharun2 45 kilo hamile kaldım 90 kilo doğururum gari 1 50 boyumunan turşu fıçısı gibiyim
Duygu_k Deletedmom65 yok daha neler 😂 ben şuracıktan atayım kendimi 164 boyumla 64 kiloyla hamile kaldım şu an 15+3üm 67 oldum bile 🙈
Deletedmom65 Duygu_k bizim evdekini ayarlayabiliyosun eskilerden ben onu eksi 5 lere falan düşürüp öyle tartılıyorum pişman değilim
Duygu_k Deletedmom65 hahahahah 😂😂 Allah iyiliğini versin ya güldürdün gece gece 😂 yine yap ve pişman olma 👻
Deletedmom65 Duygu_k kız ben 20. Haftadan sonra almaya başladım birden alıverdim şoktayım 26 yız şu an 30 a yuvarlanarak giricem galiba
Deletedmom65 Duygu_k küçük şeylerle mutlu oluyoruz biz kadınlar işte sonra kendime ödül verip yemek yiyorum onu da söylemedim dime