Myworld34 aaysecoo var var benim de adete bir hafta kaldı ovulasyon seninki gibi bilmiyorum yumurtlama mi hamilelik mi çünkü ben geç geldi diye bu ay yapmadım ovulasyon
merri07 aaysecoo evetttt!!!🎉🎉🎉 tebrikler!! Silik çıkmasının sebebi daha çok yenisiniz, hemen kan tahlili verin.. Negatif ise silik çizgi asla çıkmaz..
Ismailemine aaysecoo var canim benimde boyleydi bi hafta sonra tekrar yaptim tam iki cizgi net cikti hastaneye gitim 4 haftikti simdi 6 haftalik olduk allah gonlune gore versin isallah
Nur5 aaysecoo hamilesin bence kuzum ,ya testi yarın tekrar yap yada adetin geçmişse kan ver.Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insallah