Esra_baki aaysecoo Ewet hamilesiniz benimde böyle çıkmıştı adetime iki gün falan vardı ilk değerim 70 lerde çıktı sonra düzenli yükseldi şu an 36. Haftanın icindeyim dizede Allah gönlünüzce wersin hakkınızda hayırlısı
Ezgice0 aaysecoo Henüz bebek küçük olduğundan böyle silik çizgi çıkar bir kaç güne belirginleşir 😊 En doğrusu kan testi tabi ki 😊 Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 😊💕
Anneyim42 aaysecoo bende gördüm 🥰🥰😍😍 hemen yarın kanda baktir mercimeğin seninle Annesi Allah’ın izniyle ❣
aaysecoo https://www.hizliresim.com/6lxbudc bu da ovulasyon testim, adetten sonra böyle olursa hamilelik var diyorlardı inşallah doğrudur🙏
Akrepbebek aaysecoo hamilesin canım. Benim de öyle çıkmıştı. Kan testi verip düzenli beta artışına bakılacak. İnş sağlıkla kucagina alirsin. Hayirlj olsun şimdiden 🤲🤲