Esmanur1905 canımde 14 haftalık dusuk yaptm sonra test yaptrdım pıhtılasma cıktı 3 ay ara ver ddı Doktorum 1 ay folık asit bıde ecopırın kullandm bu ayda allahım nasıp ettı hamıleyım cnm 🥰 dusugun cıkıgı ıcınde olurr dıyrlar yanı cabuk olur ddıler 3 ay snra korunmayı bıraktık sımdı oksapar ıgne vurunuyrm hergun cnm ecoprınde kullnıyrm hala