GamzeBaz amin 🙏 bende 3 ay sonra hamile kaldım şuan 19+3 haftalığım progestan ve ecopirinin çok faydası oldu ilk gebeliğimde kalbi durmuştu ve düşük tehlikem vardı diye doktorum bu sefer çok bilinçli davrandı çok şükür şuan bi sıkıntı yok umarım hiç olmaz sizin içinde 🙏