Aynur-13 enzimlerim normaldi 2 testimdede fakat safra asidimi yüksek görünce doktorum bebeği de benide yakın takibe aldı haftada bir test verdim bebeğin suyu ve hareketlerine sürekli baktık internetten araştırdığım kadarıyla riskli bi durummuş kolestaz fakat doktorumuzun ağzından duyunca dahada emin oldum ciğer geliştiricide vurulduğum için her ihtimale karşı beklemek riskli olur diye beklemiyoruz yani bilimsel olarak nedeni çözülemedi neden oluyor bebeğe neden zarar verip ani ölüm riski oluyor bilinmiyormuş acıkcası bende korktum canım her sey iyiyken cok sukur normal dogum dusunurken aniden sezeryana döndük nasip kısmet artık ☺️ Yediklerinede dikkat ediyormusun onlarda değerleri etkiliyor muş bildiğim kadarıyla