SnglMom benim 27+5te koyuldu teşhis baya yüksekti hem enzimler hem safra asidi, safra 85ti öğrendiğimde alt 400dü. 3 gün hastanede yattım en son hemen hafta safra 18e alt de 51 e düştü çok şükür, aşırı kaşınıyordum o da geçti şükür şimdi 31+6 olduk. Cuma 32+0da tekrar kontroller var bakalım nasıl oldu değerler. Doğum için de tarih verir mi diye merak ediyorum, inşallah 37den erken olmaz doğum🤲🏻
Ben de yağlı yemiyorum domates çok çok az yiyorum süt ürünlerini light kullanıyorum çok fazla yasak var yiyecek konusunda☹️ geriye bi tek karbonhidrat türevleri kalıyor yasak olmayan ondan da korkuyorum bebekte şeker çıkarsa suyu fazla olursa diye ☹️ ilacı da sabah 1 akşam 2 tane içiyorum.