Zelisss Bestecanyurdu aynen sonrasında sıkıntısını çekcek olan benim nie denemeyimki hem asidide gidio bigün beklio sonuçta eskiler bilior çoğu şeyi 😊
Seqnem Mucixem sağlık ocağından da aradılar. Onlar da özellikle ben sormadan bu uyarıyı yaptı. Soda vs. gibi şeyleri asla vermeyin. Anne sütü dışında bir şey verilmemeli dedi.
AyseSapmaz Bestecanyurdu Doğuma giderken açtılar ben doğumdan çıktıktan sonra benim gozetimimde verdiler iş çay kaşığı yani asidi gitmişti
Merveozcelikcckl Bestecanyurdu bende duymuştum ama bana maden suyunun gazı iyice gidince çay kaşığıyla ver dediler
Merveozcelikcckl Bestecanyurdu canım doktoruna sorma derim çünkü azarlayabilir bile öyle şey mi olur diye
Merveozcelikcckl Bestecanyurdu birşey olacağını sanmıyorum canım arkadaşım annesi hemşire bana o söyledi doktoruna göstermeden kapağına biraz dök asidi kaçsın çay kaşığıyla ver dedi kendisi de torunlarına denemiş hep
Bestecanyurdu Seqnem yani en iyi doktor bilir ama bazen kendi doktorun kendin olacaksın derler herkesin görüşüne saygı duyuyorum
Yekkk Bestecanyurdu evet bunu ben de duydum ayrıca ağzına bir damla zemzem verir ve gazlı beze zemzem döküp ağzının içini temizlersek ömrü boyunca ağZından kötü söz çıkmazmış
Pinkmom Aylardır kararsız olduğum bir konu doğumum yaklaştı hala emin olamadım😅 Allah korusun ufacık kötü bi etki ederse vicdan azabından ölürüm
Fatzek zemzemle karştırıp versek nasıl olur acaba ??? sodayı ilk defa duydum ve inanamadım. zemzemi düşünüyordum bn. ve çokta mantıklı geldi🤔