Tuba704 Bestecanyurdu aynen bende çok kararsızım bunu perinotoloji ci biri olsa da sorsak ama soracağım sorarsam sana da yazarım😉
Bestecanyurdu Tuba704 bende herkese soruyorum çünkü erkek bebeğim genelde erkekler çok gazlı oluyor diyorlar yani hem kendi için rahat etsin diye hemde sorun olmasın taht olsun diye vermek istiyorum ama kararsızım yaaa 😂
Esesli Bestecanyurdu ben maden suyu değil ama ağzına hurma sürüp bi damla zemzem suyu vereceğim inşallah 😊
Zelisss Bestecanyurdu aynen sonrasında sıkıntısını çekcek olan benim nie denemeyimki hem asidide gidio bigün beklio sonuçta eskiler bilior çoğu şeyi 😊
AyseSapmaz Bestecanyurdu Doğuma giderken açtılar ben doğumdan çıktıktan sonra benim gozetimimde verdiler iş çay kaşığı yani asidi gitmişti
Bestecanyurdu Gamzesariiii ya benim gördüğüm hemen açıp verdiler. Ama bazı arkadaşlar yoruma bir gün bekletin falan yazmışlar
Bestecanyurdu buse_yildiz24 yani asit düşününce kötü bende 33 haftalığım ben senden önce denersem sana haber ederim 😂
Merveozcelikcckl Bestecanyurdu canım doktoruna sorma derim çünkü azarlayabilir bile öyle şey mi olur diye
Seqnem Doktor sitesinde biri sormuş bu soruyu. Soru: Yeni dogan bebege maden suyu verilir mi..1 hafta sonra dogum yapacagim bebekte gaz olmamasi icin maden suyu verilirmi? Cevap: Uzm. Dr. Oğuzhan DURMAZ Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Oncelikle iyi gunler. bir yasina kadar bobrekler maturasyonunu tamamlamadigi icin soda solut yuku arttirir bu yuzden sakincalidir.
Bestecanyurdu Seqnem yani en iyi doktor bilir ama bazen kendi doktorun kendin olacaksın derler herkesin görüşüne saygı duyuyorum
Seqnem Mucixem sağlık ocağından da aradılar. Onlar da özellikle ben sormadan bu uyarıyı yaptı. Soda vs. gibi şeyleri asla vermeyin. Anne sütü dışında bir şey verilmemeli dedi.
Oglununannesi Bestecanyurdu banada kuzenim demişti bebeği gazlıymış yengesi suyla karıştırıp vermiş ama ilk doğduğunda değil 2-3 haftalık falanken sanırım çocukta çok gaz olmuş ama bence maden suyundan değildir bi damla sulu şey gaz yapmaz heralde