Fatossst merhaba öncelikle çok geçmiş olsun benim de ilk gebeliğim düşükle sonlandı. 6 haftalıkken öğrenmiştik o gün gittiğimizde kalp atışı oluşmuş ama çok azdı dinleyemedik , 1 ay sonra gelin dedi doktor daha sonra 9 haftalıkken birden kanamam başladı parça falan düşüyordu, acil doktora gittik düşük yaptğmı söylediler ve sabahına kürtaj oldum, daha sonra ilk işim kendime iyi bir doktor bulmak oldu ve polistik overim varmış onun için vitamin kullandım, doktorum şu kadar ay bekleyelim demedi geçen sene haziran da düşük yaptım temmuz da regl oldum , bir düşüğüm olduğu için kan sulandırıcı kullandım 2.hamileliğimdi ve çok korkuyordum birşey olacak diye ve minik mucizem şu an yatağında uyuyor çok şükür.
Allah hayırlı zaman da tekrar sizede nasip etsin inşallah