teletabi Dim07 ilk hamileliğimde 9 ay kullandım. Şuanda az önce içtim. Aşk yaşıyorum bu ilaçla çok güzel ve temiz içerik. Hemen kesiyor bulantı kusma felan gebeliğimin tadını çıkartıyorum sayesinde. Gece yatmadan iki tane hooop tamam tertemiz mis gibi 🦋
eeebruuu Dim07 inşallah canım sadece fazla uyku yapıyor içtikten sonra gözlerin kendiliğinden gidiyor ben bazen kahvaltıyı zor yapıyorum
Papaatyaam_38 Haftamdayım 3. Kutuyu aldım içmezsem sürünüyorum bende aşırı uyku yapıyor geçirmezse 2-3-4 e kadar çıkartıyorum kademeli içilebiliyor günlük. Gebelik A kategorisinde bi ilaç korkulacak bi yan etkisi yok☺️ Tabiki keşke bulantımız olmasa da içmek zorunda kalmasak 😔 ama 5 kg yakın verdim kusmaktan 🤷🏻♀️🤷🏻♀️