ayse12211 12. Haftalikken %90 erkek dedi haricinde acil doktoruna 4 kere gittim onlara sormadım bile 15 de tekrar randevum var ben sadece bitane takım aldım başka bisey almadım 15+3 olduk korkuyorum biseyler almaya içimdeki endişe geçmiyor 🤦♀️ tedavi ile olunca