elfcaglar1 ben 8 haftalıkken öğrendim ikiz gebe olduğumu, 16. haftaya kadar düşük riskim vardı rahim duvarım ince olduğu ve ikiz gebelik olduğu için sürekli yattım. Daha sonra tam rahatladık dediğimiz anda, 20. haftada kanamam başladı doktor dedi sürekli yatman lazım tuvalete bile mümkün mertebe kalkma. Biraz korktum tabi üzüldüm de. Haftalık iğne oluyordum. 26. haftada o risk de azaldı ama yine de kendimi yormamaya özen gösteriyordum. Yata yata geçti anlayacağınız ❤️