Sdtcnts Sancarefeem 14 verdi. Benim dehşet baş ağrısı yani dokunsa biri çok ateş demez ama allahtan ateş ölçer var
gunesveguney Sdtcnts bende covitim 38.5 ateşim sürekli takipteyim duş aldım az önce 36.6 ya düştü duşu ihmal etme canım ılık serin su ile aldım ben, parol içtim, baka toz zencefil karıştırıp yiyorum bide limon sıkıp su ile karıştırıp onu içiyorum
Deletedmom15262 Sdtcnts ılık suyla duş alın ve bol bol su için vucudunuza sirkeli bez falan koymayın ilaç vitamin bunları doktor tavsiyesi ile kullanın çok geçmiş olsun Allah şifa versin 💓🤲🏻
Babymommy Sdtcnts hayır sirke kullanmayın. Sirke anlık baskılıyor hemen ardından geri çıkarıyor doktorlar asla tavsiye etmiyor. Ilık suyla ıslattığınız bezleri koltuk altı, diz eklemleri, ayaklarınıza ve alnınıza koyun ısındıkça yenileyin
Sdtcnts Babymommy evet öyleymiş burda öğrendim çok teşekkür ederim 37 ye düştü inşallah yükselmez uyurken
Fatmatrk Sdtcnts Sdtcnts Merhaba 8 gun geçmiş aradan iyilestinizmi ateşiniz gectimi bende covid oldum yeni ilaç almazsam surekli yükseliyor.
Sdtcnts Fatmatrk merhaba ilk 3 gün ateşim vardı hep şuan bile ara ara çıkıyor. Ateşiniz çıktığında soğuk su ve bez ile başınıza boynunuza ayaklarınıza ıslatın veya saçınızı ıslatmadan saat başı duş alın çıkınca Geçmiş olsun
Fatmatrk Sdtcnts Teşekkür ederim 31 haftalik hamileyim bebeğim etkilenirmi erken doğum olur mu diye çünkü ateş olunca fena titriyorum fenalasma geliyor 😔