Sdtcnts Kızlar dün covid olduğumu öğrendim şuan ateşim 37 ve 38.3 arası hep. Bebeğe zarar verir mi? Tavsiyeniz nedir? Evdeyim şuan ilaç filan da yok
Esraali Sdtcnts basınız hariç suya girin ve 112 arayıp bilgi verin ates iyi değil tabiki Allah korusun
Selin12- Sdtcnts evde aspirin veya sirke varsa buzlu suyun içerisine koyun ve koltuk altınıza kasıklariniza ve anliniza koyun ve parol içe bilirsiniz
Merveee34 Sdtcnts çok geçmiş olsun canım .Saat bası ılık su ile duş al . Soğuk olmasın su . Yine ılık bezleri basına koltuk altına eklem bölgelerine koy .4 saatte bir parol alabilirsin .
Merveee34 Selin12- hayır kesinlikle bunun yapılmaması gerek .Lütfen yanlış bilgi vermeyin . İç ateşini yükseltir bebeğe zarar gelir
Babymommy Sdtcnts hayır sirke kullanmayın. Sirke anlık baskılıyor hemen ardından geri çıkarıyor doktorlar asla tavsiye etmiyor. Ilık suyla ıslattığınız bezleri koltuk altı, diz eklemleri, ayaklarınıza ve alnınıza koyun ısındıkça yenileyin
tugbakaragul Sdtcnts çok ılık bir duşa girin , başınız hariç tüm vücudunuzu ılık suyla yıkayın. Sakın soğuk suya girmeyin, ılık suyla duş alın. @
Merveee34 Sdtcnts birde bal varsa ballı limonlu zencefilli bir çay yapabilirsin . Ciğerlerinde ağrı varsa balı ciğer bölgesine de sürebilirsin
Sancarefeem Sdtcntsateş bende olmadı bence onu bir sorun çok geçmiş olsun bende yeni geçirdim hala karantinadayım size kaç gün karantina verdiler ya
Sdtcnts Sancarefeem 14 verdi. Benim dehşet baş ağrısı yani dokunsa biri çok ateş demez ama allahtan ateş ölçer var