BelisMelis41 tubakaya1 yaaaa allah yardımcınız olsun eşinizin olması tamam kötü olmuşta en azından ailenizde yanında öyle dusunun :)
VeraVrea tubakaya1 yav saçma sapan şeyler hurafeler bi bırakın bunları 😩 arkadasım kızını 42. Haftada dogurdu. Annem bütün kızlarımda günüm geçmiştir diyor. İki arkadaşım erken doğurdu. Ne saçma inançlar bunlar ya