Bende bir tane var emzirmeye uygun çapraz önü fakir kol ekru renk ama yetmiycegini düşünüyorum 2gece kalirmisim hastanede. Bu arada bende tesettürlüyüm oyuzden yeni alacağımı kısa mi uzun kollu alsam karar veremedim gündüz gelennolurmu acaba onuda bilmiyorum