Gulmom Hilal-95 bende cok kahveciydim . Hamile kalınca dünyadan tiksindim içemedim suan yeni yeni gunde 1 fincan iciyorum içmezsem 2 bardak cay iciyorum bu olculere dikkat edersek bence sorun olmaz 🤔
Hilal-95 Gkc92 duramıyor insan ya 🤦🏻♀️ Alışkınlık var cnkü bende canm cekerse cips felan yiyorum oğlumun pipisi şişmesin diye yoksa tutarım cnm kendımı 🙊🙊🙈🤣🤣
Gkc92 Hilal-95 ahahahhaahhaha bende kendimi avutuyorum aman ne kadarını alabilir ki bendemin diye o kadar faydalı şey yiyorum yediğim şu abur cuburlardan faydalanıyorsa kendi biliyor diyorum😂😂
Hilal-95 2-prensesannesiii yok acık içiyorum normalde sınırları zorlarım ama sıcak su gibi yeterki nefsım körelsin🤣
2-prensesannesiii Hilal-95 Bende kendimi hicbirseyden kusmadim canımın her istediğini yedim kolami da içtim.cayimi da abur cubur da cipsde çok şükür 4. Gebeligim yani. 😂
Hilal-95 MercimekveAnnesi16 bende kansızlık vardı ilk haftalarda ama suan geçti ilcları felan düzenli kullanıyorum ondan rahatı içim🤗
Hilal-95 Pirincveannesi kefir çok sağlıklı cnm kefiri bende çok içiyorum yani ilk defa hamılelğimde denedım bidahada içmem zatende şuan içiyorum🤣🤣
Pirincveannesi Hilal-95 ben normaldede içerdim seviyorum tadını şimdi daha fazla içiyorum eğer sadesini içemiyosan meyvelilerini dene istersen canım
Happy-41 Feyzaveannesi maden suyunun zararı olmaz faydası olur hatta ama sade olacak hatta ileriki haftalarda doktor kramplar için hergun bir tane için diyor .
zeytinkiz Hilal-95 Ben hamile kalmadan önce günde rahat 10 fincan çay içerdim. Hamileyken günde 2-3 fincanı gecemiyorum ya. Ama dogum sonrası insan çay kahveyi cok arıyormuş bir semaver almayı düşünüyorum 😄😄😄😄😆
Happy-41 Hilal-95 bende çay kahve tiryakisiyim, kahve hergun içmeye başladım 🙈 çayda çok açık 2,3 bardak akşamları içiyorum ama heraksam değil bazen işin ucu kaçıyor dengelemeye çalışıyorum kanımda düşük ilaç kullanıyorum umarım çok etkilemez.
Rojdakoymen Hilal-95 eşim Karadenizli çaysiz asla duramıyoruz ilk 3 ay içmemeye gayret gösterdim sonrasında normal zamanda ki gibi içmeye başladım bir sıkıntı sorun olmadı aynı zamanda kahve bağımlısıyım her sabah içerdim şuan sadece sütle karıştırıp içiyorum 🤭
Acemi-anne26 Hilal-95 sizin çay biraz fazla kahve kadar olmasa da kafein var ben de de tam tersi kahveye karşı duyarlılık var ben de onsuz yapamıyorum. Çayı çok açık içiyorum. Ama kahveyi üç günde bir içmeye çalışıyorum bazen kendime engel olamıyorum sonra da içim içimi yiyor. Mecbur azaltcaz kardeş başka yolu yok
Hilal-95 Acemi-anne26 doğru eve bende açık içiyorum yani cevreme bakıyorm kmse benm kada takılmıyor bu duruma gebe olanlar benm abartığımı düşünüyolar dıkkat etcem bakalm 🤗