Bende gebelikten once sabah oglen aksam olmak uzere toplamda 6 bardak icerdim. Simdi 3 bardaga dusurdum kan hapi ve kan sulandirici kullaniyorum. Zarari olmasin dedim. Kahve hic canim istemiyor. Gebelikten once yapardim kendime simdi tek tuk anca iciyorum.