Bir_abla Elfhsyn bebekler usg de şleri veya geri çıkabiliyorlar canım haftası adetine göre bir hafta geride kalmış am aömemli değil dr bişey demediyse
Elfhsyn Bir_abla valla bende bu işlerden çok anlamıyorum ilk gebeliğim 30 unda gittiğimde bu ultrasonu verdiğinde 8+5 ti hatta ben 8+3 biliyodum doktor gayet iyi dedi ama şimdi siz söyleyince farkettim daha doğrusu bilgilendim umarım kötü birşey yoktur
BaharBulut 3 4 qün ileri geri hatta 1 hafta geri ileri cıkanda oluyor döllenmeyle alakalı sorun yapma canm
Elyesa_annesi BaharBulut ne üç dört ne bir hafta benimki resmen son adet tarihimden 2,5 hafta geç 🙈🙈🤣🤣
Bir_abla Elfhsyn yok yok canım usg ile adet araısnda iki haftaya kadar oyanayabilir iki haftadan fazlası sıkın tı dr de gelişim geriliği olsa deerdi zaten
Elfhsyn Bir_abla verdiği ultrasonda 8+5 gün dedi ama ultrasonda fazla çıkmış ya bu ileri olduğunu göstermiyo mu gelişimi iyi olduğu anlamında yani
Bir_abla Elfhsyn aynen olabilir cnaım ama iki haftaya kadar gelişimi geri ileri olamsı nübi anlam şfade etmez iki haftadan sonrakile önemli
BaharBulut Elfhsyn usg 30nda verildi dedn 5 qün geçmiş vereli zaten öleyse dogru usg yani 8 hftalık falan deil siz suan 11+ diosunuz zaten 5 qün önce verilmş aynı işte
Cansel22 Gebe111 ben hic anlamıyorum direk post olarak yukleyin daha cok kisi görür anlayanlar oluyor
Bir_abla Gebe111 kzuum usg berbat olduğundan yorum hapmamış kimse bemde yazmayacaktım da baktım heycanlısınız galiba erkek çıkıntı var ama usg o kada rbosuk ki korodn bile olabilr