Cansel22 https://resimyukle.io/r/K7yavw8VOi kızlar keseden cinsiyet tahmini yapanlar vardi banada bakin bi
Lokumunannesii Cansel22 Henüz çok minnak annesi☺️ Keseye göre ne kadar doğru tahmin edilebir orası muamma biraz daha bekle zaten erkekse iki hafta içinde öğrenebilirsin erkek kendını tez belli ediyor
Bir_abla Cansel22 canım benim anketimide oylar mısn sonuç belli olunca ramzi teorisine göre ekrke bebeiş
Cansel22 Hafissee öyle aramızda tahmin ediyoruz kendi bebeklerinden yola çıkarak tahminde bulunuyolar durusuna falan bakarak foruma bakiyosan arada goruyosundur zaten
Gulsen4224 Cansel22 cnm ben keseye göre tahmin etmiyorum 10 hafta üstü bebeklerin kafa kemik yapısı ve nub duruş uyumuna göre yorumluyorum🌸
Cansel22 Serrammm bi kızım var bide oğlum olursa sevinirim ama kızımda olsa cok mutlu olurum merak ediyo insan yinede ne olacak diye ❤
Bir_abla Elfhsyn bebekler usg de şleri veya geri çıkabiliyorlar canım haftası adetine göre bir hafta geride kalmış am aömemli değil dr bişey demediyse