Nelmali ordu golkoyluyum. Küçük bir yer. Alışveriş imkanın fazla yok. Cumartesi günleri pazarı kurulur. Herkes genelde cumartesi günü çarşıya iner alışveriş yapar ve işlerine dönerler. Erkeklerin çoğunluğu direk işine gider. Gurbetcidir. Fındık zamanı yani Ağustos ve Eylül ayı en kalabalık olduğu aydır. Onun dışında çok kişiyi bulmak zor. Hastanesi küçük. İki katlı. Poliklinik randevusuz bakiyor çoğunlukla. Acili kalabalık olur. Aile içi kavga yada fındık zamanında yaşanan ishal salgınindan , fındık zamanı kırık cikiktan dolayı yazın daha kalabalık oluyor. Kışın daha sakin ve belli başlı hastalar gelir. O bölgenin yaşlı amca teyzeleri . Genelde sevk edilir hastalar ordu merkeze. Doğalgazı yok sanırım. Hiç rastlamadım. Yemek içmek için çok mekan yok. Gezmek içinde öyle. Yolları çok virajliydi. Ama gerçekten virajlı. Bildiğimiz s şeklindeydi.yeni yol yapıldı sanırım. Onun dışında aklıma çok şey gelmiyor. Merak ettiğin.varsa yazabilirsin