Nelmali keşke görmeseniz 🙈 ben ilaç mümessili olarak çalıştım haftada bir giderdim ve yol boyu dört mevsimi yaşıyorsunuz. Güneşle başlayıp karla bitirdiğimi bilirim. Aile hekimlerinin hepsi çok iyidir. Hastanede çocuk, kadın doğum ve cerrah her hafta değişiyor. Dahiliye, ortopedi, üroloji ve diş hekimi sabit. 6 ay dır nasıl bilmiyorum ama.