Mom526 Allah kolaylık versin size zor bi süreden sonra daha zorlaşıyordur bende 24 haftaya kadar çalıştım sonra idari izne ayrıldım bakalım artık 32 hafta olduk yarın işe başlamam lazım iyice de ağırlaştık bikaç hafta da olsa yapabildiğim kadar çalışmayı düşünüyorum