Bsrtncsoy ben sabah kahvaltı yaparsam isyerine varinca kusuyorum ,yapmadan gidiyorum 10 gibi yiyorum ben de..Kramplar bende de var..Gerçekten çok zor..magnezyum ihmal etmeyin, ılık duş alın Allah yardımcımız olsun ben yemek de yapıyorum eve gelince tek başımayım..Allah bizimle olsun