Nazliya_ mesela hamburgeri kasap köftesi kullanan yerden ye pizzayı sucuk salamsız ye, zaten döner bildiğimiz et pide desen oda öyle bunları yediğimde vicdan azabı cekmiyorum 😂 ama burger king yediğim gün baya vicdan azabı cektim kola vs içmiyorum zaten çipköfteyi etsiz yiyorum bunlar olmasa yapamazdım zaten bebeğim de sağlıklı Allah’a bin şükür