Ruyaruya12_ Ezgi1k aklı selim insan zaten yeni doğmuş bebeği öpmez , covid var hem öyle yılık yılık olmasınlar 😖
YrtswnArkn Ezgi1k direk yatak odasına gidip kapıyı kapatmayı düşünüyorum olması gerekende bence bu şekilde yoksa her şeye mudahele ediyorlar hem hem de bebek te olsa mahremiyeti korunmalı diye düşünüyorum 😊
Alone Ezgi1k 🙈 valla kural koyarım demek kolay da koymak sorun. Çünkü kimse o kurallara uymuyor ve kural koymaya çalıştığımız için de olan bize olur kendi kendimizi yiyip bitiriyoruz 😂
Ezgi1k Alone ya en azından belli başlı şeyler olsun istiyorum. Herkes kafasına göre bebeğe bir şey yapmasın mesela
Aylin2011 Alone aynen öyle oluyor sonra insanın sinir sistemi çöküyor ilkinde çok sorun yaşadım ikincide saldım ama öpülmesine karşıyım belirli kurallarım oldu ama iki kızımda 2yaşına kadaremdi 24 saat memede olunca kaynana görümce takmıyorsun bir süre sonra😂😂
Esraali Ezgi1k benim ne es tarafı ne kendi tarafım olmayacak kaynanamlar koyde biz gidene kadar kızım 40 çıkar zaten dikakt ederler sagolsnlar ama konu komşu meraklı oluyor onlarında net uyarırırm
YrtswnArkn Ezgi1k başka çare bırakmıyorlar ki ya oğlumda tecrubesizdim pekmezli emzik vermedikleri mi kaldı biberona alistirmadiklari mi bunda kesinlikle müsade etmiycem İnseAllah 😃 ben diyince de doktorlar ne bilcek her doktor bilmez böyle şeyleri diyorlardı çıldırıyordum
hepoyleolurzaten Ezgi1k Şimdiden bu kararlarınızı dile getirmeye başlayın. Ben en başından beri sizinle aynı fikirdeyim, emzirirken, alt değiştirirken yalnız olacağım dedim bunun önemini anlattım, herkes biliyor benimde içim rahat artık 😊
Ezgi1k hepoyleolurzaten eşime söyledim aslında annenlere bu şekilde anlat diye tamam dedi ama bakalım ne olacak
mrveknblt Ezgi1k bunları bende yapmayı düşünüyorum zaten. Bence olması gereken kurallar. Bebeğimle başbaşa daha güzel emziririm yanında olan kişi memelerine bakıyor zaten sapık gibi aşırı rahatsız edici geliyor bu bana ve bebeğin orta yere yatırılıp altının değiştirilmesi de hiç hoş gelmiyor. Bebeğinde bir mahremiyeti var. Birde bebeğin öpülmesinden de rahatsız oluyorum bunada bir engel gelecek tabu ki..
Ezgi1k mrveknblt sonuçta anneleri biziz bebeklerimizin. Kimse bizden daha çok düşünemez. Umarım yapabiliriz bu kuralları
hepoyleolurzaten Ezgi1k bebeğin kişisel gelişimi açısından ve mahremiyeti için önemli olduğunu söyleyerek bahsetsin 😊
YrtswnArkn Ezgi1k sorma ya onlar yüzünden 4 aydan sonra emmeyi bıraktı full mama ile dewam ettik içimde uhde kaldı emzirmek şimdiden diyorum özellikle eşime ben desemde sen annene dur de senin demen daha etkili olur diye 😃
mrveknblt Ezgi1k tabi ki. Ya zaten ben şu zamana kadar evlenirken de, hamileyken de, doğum da hatta boşanmada bile kız tarafından hiç problem çıktığını görmedim 😂 o kuralları da zaten koca tarafına koyuyoruz aslında…