Ezgiyol bizde 36+3 cuma günü kontrole gidicem bakalım inşallah hayırlı haberlerle dönerim dua edermisinizbebeğim için bugğnde ağdaya gittim belki çatı muayenem olır diye ama hiç bukadar acımamıştı arrık hemilelikten daha fazla hassaslaştı galiba tenim su gibi ter attım kendimide kastım zaten acıdan rlimde değildi inşallqh kontroldede bi problem olmaz 🙏🙏🙏