Alone EceZ her gebelikte farklı oluyor ama. Yükleme yapılan 3. Gebeliğim öncekilerde sorun yoktu ama şuan yapılanda yüksek çıktı
tugbakaragul Elcnbykckr Doktorunuz tercihe bıraktıysa bir bildiği vardır. Ben çok düzenli not tutamayacağımı düşündüğüm için yaptırmayı tercih ederdim. 😊
Ekim22 Elcnbykckr 2,5 yıldan sonra doğru ölçüm vermez makine dedi endokrin doktoru bana bilginiz olsun makine eski ise
Ekim22 EceZ şeker varsa bilmiyorsak yenilen fazla meyve örnek; bir elma bir armut aynı anda olması, beyaz unlu ekmekler börekler paketli gıdalar, patates, pirinç yemek ne kadar zararlıdır peki ?tatlı ya hiç girmiyorum bile
EceZ Ekim22 beslenmeye hamilelik döneminde maksimum dikkat etmek gerekiyor . Burda yapılmalı yapılmamalıyı tartışmak değil sadece kendi fikrimi paylaşıyorum :) eskiden annelerimizin zamanında şeker yüklemesi diye şeyler yoktu . Bi anda vücuda o kadar şeker yüklemek beni zorladı bunu belirttim :)
Kahverengi Mealimm bir sağlıkcı olarak söylüyorum ki yapılması gereken birşey zararlı birşey değil günde o şekerden daha fazla şeker tüketiyoruz o zamanda kan şekerimiz yükseliyor.Onu gün içinde bakmak için herkesin şeker ölçeri yok yada ne kadarı tehlikeli herkes bilmeye bilir o yüzden hastane ortamında bakılmalı
Elcnbykckr Ekim22 ozaman o şekilde ölçebiliz dimi nasıl yapıcaz sabah ac karnına sonra biseyler yiyip 2saat sonra mı ölçücez
Ekim22 Elcnbykckr aç karna sonra yemek yemeye başladıktan sonra 1. Saat be 2. Saat 5 gün düzenli ölçün saatlere dikkat edin