tugbakaragul Mealimm Doktorum şeker tahlili yaptı ve gerek görmedi, gerek görseydide yapacaktı , bende yaptıracaktım. Şakaya gelecek bir mesele değil. Yapılması gerekiyorsa yapılmalı.🙏🏻
EceZ Mealimm 2 hafta önce yaptrıdım . Doktor isteyince üzerine fazla düşünmedim ama bende çok yan etki ysptı ( mide bulantısı , halsizlik vs) birdaha hamile olursam yaptırmam :)
Cutebaby Tabiki yaptırdım ve iyi ki yaptırmışım şekerim sınırda çıktı doktor dikkat etmemi söyledi. Yoksa asla bilemezdim hiçbir belirtisi yok çünkü ve hem kendimi hem bebeğimi tehlikeye atardım
zehranurr EceZ gebelik başlı başına sıkıntılı geçen bir dönem zaten. Şeker yüklemesinde yan etki gördüğünüz için mi yaptırmayacaksınız gerçekten? Doğumda zor oluyor.
EceZ zehranurr yaptırdım zsten ama bir sonraki hamileliği nasip olursa yaptırmayacağım. Bir anda 75 gr glikoz yüklemenin vücut için çok sağlıklı bir durum olmadığını düşünüyorum.
Elcnbykckr tugbakaragul bende yaptırmicam doktorum tercihime bıraktı bu sefer midem cok bulanıyor diye. Evde ölçme aleti var olmadı bende ölçüp not mu alsam göstersem diyorum
tugbakaragul Elcnbykckr Doktorunuz tercihe bıraktıysa bir bildiği vardır. Ben çok düzenli not tutamayacağımı düşündüğüm için yaptırmayı tercih ederdim. 😊
Ekim22 Elcnbykckr 2,5 yıldan sonra doğru ölçüm vermez makine dedi endokrin doktoru bana bilginiz olsun makine eski ise
pinartonguc Bende 1 eylulde yaptiracagim seker yuklemesi doktorum uygun gormese yaptir demezdi ama hic acligima ve susuzluguma dayanamiyorum ne yapacagim nasil dayanacagim bilmiyorum o gun nasil sabah olacak benim icin. Gece falan kalkiyorum ben meyve vs hafif seyler yiyiyorum acikiyorum. Yemessem uyuyamiyorum. Eee zateb havalarda cok sicak uyunmuyor bir vakit.
Alone EceZ her gebelikte farklı oluyor ama. Yükleme yapılan 3. Gebeliğim öncekilerde sorun yoktu ama şuan yapılanda yüksek çıktı
Ekim22 EceZ şeker varsa bilmiyorsak yenilen fazla meyve örnek; bir elma bir armut aynı anda olması, beyaz unlu ekmekler börekler paketli gıdalar, patates, pirinç yemek ne kadar zararlıdır peki ?tatlı ya hiç girmiyorum bile
Alone Mealimm cnm ben yaptırdım ve yüksek çıktı. İyiki de yaptırmışım yoksa bilemeyecektim. Şimdi dikkat ediyorum yediklerime 2 hafta sonra tekrar bakılacak yine yüksekse ona göre belki insülin fln der doktorum. Yani gebelikte önemli bişey şeker ihmal etme