writeea canım merhaba, bende bu sıcaklardan ve güvenilir olmadığı için Dr ma balık yiyemeğimi söyledim bana Vitafemin DHA diye bir ilaç verdi. Balık yağı ağırlıkta ama içimde bir sürü de vitamin var aynı zamanda, suyla birlikte hemen tutarsan eğer hiç koku tat gelmiyor 😊 ama sen yine de alacağın ilacı almadan önce Dr na danış öyle kullan derim ben