writeea iyi de balık yağı kullanman gerekmiyor, bende hamileliğim de çok tiksindim 30 haftalık olucam 1 kere yedim, omega3 desteği verdi doktorum, yağlar hiç iyi değil çünkü yüksek oranda ağır metal içeriyor, doktorum fayda alayım derken bilinmeyen birçok şeyi de alıyorsun vücuduna demişti.
Elenatal 2yi tavsiye ederim