Gebelikten önce böyle bir problemim yoktu 21 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ve yaklaşık 2 aydır tansiyon sorunum var yürürken gözüm kararıyor kafam sersemliyor doktorum doğuma kadar tansiyon aleti kullanmamı istedi ve bugünde artık haftalık takipte kalacağımı söyledi korkuyorum çok benim gibi bu durumda olan var mı ne gibi önlemler aldınız başka nasıl dengede tuttunuz tansiyonunuzu yardımcı olur musunuz 😔