Yesimykc Mervbeder normal tabiki stres yapma bende 7. Haftamda gitmistim hem kese hem bebek gozukmustu
QueenMommy Normal benm 6 haftalıkken kesede bebekte gözüktü 7 haftalıktada kalp atısı oldu korkma canım geç döllenme olabiliyor beta hcg değerlerin normal arttımı ?
Mervbeder QueenMommy evet 1 gün gecikmeyle fark ettim betam 249 çıktı 3 fün gecikmeyle 2 gün sorna verdim işte 750 çıktı dünde doktor baktı
Yesimykc Mervbeder 750 betayla göremezsin ben ogrendigimde betam 800 du doktor beni 2 hafta sonra muayneye cagirmisti. O zaman gormustuk
MelisDeniz Yesimykc 7. Haftada kalp atısı duydunuz mu? Benim haftamı tam olarak bilemiyoruz pcos var gec döllenme olabilirmis. Sata göre 8+0 dım ama bir hafta gec olsa 7+0 oluyor tahmini. Bebek keseye gelmisti ama mercimek kadar dedi bu cuma kalp atısı için gidicez ve korkuyorum ://
Smyrayldrm Mervbeder cnm beta yuksekdıkce 1000-3000arası diyorlar bende 5+1haftalıgım adetıme 1 gun vardı kan verdım 537 cıktı doktoruma gttm 4+1haftalıgım onda gerı 3 4 gun sonra verdım degerım beta 3.22 cıktı ınslhh bende yarın keseyı girmeye gdcm cnm ben ılk hafta kaldım cnm
Happybsrn Smyrayldrm bnde 5+2 yim bu cumartesi gidecem bnde inşallah görürüz ya çok merak ediyo insan😄
Durudefne61 Mervbeder merak etme canım herkeste farklı oluyor bazen doktorların kullandıkları cihazlardan bile kaynaklanıyor başka bi gebeliğimde kadin üstten göremiyordu alltan bakınca görebilmişti ayni gün başka bi doktor üstten gayet de görüyordu