Ben cebeci tıp fakultesine gidiyorum evime yakın diye kalabalık randevu bulmak zor zübeydeye hamile kalmadan gidiyordum ama orda telefonu filan aliyorlarmis haberleşemiyormuşsunuz Gata iyi oraya gitmek istedim ama evime uzak riskli gebelik geçirdiğimden gidemedim özel olarak natomed var ama orda da muaneyi hızlı bir şekilde yapmıştı doktor