Mevoon mümkünse arkana bakmadan kaç o hastaneden 😡
Ben Gülhaneye gidiyorum gecen yıl oglumu orda dogum yaptım istersen oraya git canım muayene olarak cok iyiler diyemem normal bakıp tamam diyolar sorun yoksa ama dogum için cok güzel hastanede tek kişilik odalar sancı yerleri vs felan normal yapsan da refakatçi veriyolar ama Zübeyde de sezeryan olsan da refakatçi yok ve odalar 3 5 kişilik