Elsu26 annesinin_beybisi Yaa kuzenim de 3 sene bekledi olmayınca tüp bebek yaptırdı şimdi o da 15 haftalık falan oldu 😊
annesinin_beybisi hfh benim ilk kez bu kadar koyu yumurtlamada bile ancak bu kadar koyu olurdu bende pcos var onda mi bilmem hiç kırmızı olmazdı ama doktora gittiğimde yumurtlamissin derdi bence gebelik testi yap
annesinin_beybisi Elsu26 maşallah 😊 ben de bu ay rahim filmi cekildim 11 gün sonra regl olursam hamile değilsem aşılama yapılacak o da olmazsa tüp bebek düşünüyorum fazla bile bekledim
Mavi_- annesinin_beybisi adetime 4 gün vardı yaptım seninkinden bi tık koyuydu yani alt kısmı koyuydu sadece 3 gün kala yaptm sonra tekrar silikleşti umursamadm demek ki hamile değilim dedim sonra adet günü yaptm gebelik testi silik çıktı ovülasyon koyu çıktı
Mavi_- annesinin_beybisi gebeliği gösterdiği doğru ben öğrendikten sonra ikinci gün yine yaptım böyle çıkmıştı https://www.hizliresim.com/qlwyi68
Mavi_- annesinin_beybisi aynen canım yani gebelik testin yoksa bile ovülasyonla anlaşılıyo koyuluğundan belli zaten
Bfduam Mavi_- niki karıştırmış olabilir miyim, aşılama ile hamile olan sen miydin? Değilsen benzer bi nikti.