annesinin_beybisi kızlar hamilelik şüphesi için ovulasyon testi ne zaman koyulaşmaya başlıyor gebeliğini ovulasyonla öğrenen var mı? ilk kez bu ay gün saymıyorum normalde adete gün gün sayarım kaç kaldı diye ve 9_10 gün kala test yaparim😄
Elsu26 annesinin_beybisi ablam bu şekilde öğrenmişti adetine iki gün varken ovulasyon testi koyu çıkınca gebelik testi yapmıştı şimdi 5 aylık tosunumuz var 😊😊 inşallah sizin de vardır
Mavi_- annesinin_beybisi normal gebelik testinde çok silik çizgi görmüştüm bi de ovülasyon yapayım dedim onda bayağı koyuydu
annesinin_beybisi Elsu26 oyy maşallah allah bağışlasın 💜 11 gün var reglime fazladan testim var da her gün yapsam takip etsem dedim ama ne zaman koyulaşmaya başlar onu bilemedim catlamanin üzerinden 3 gün geçti 😊
annesinin_beybisi Mavi_- benim daha 11 gün var fazladan ovulasyon testim var acaba her gün takip mi etsem ondan dedim ne zaman koyulaşmaya başlar diye
annesinin_beybisi Aysegulayy Elsu26 Mavi_- çatlama üzerinden bugün 3. gün geçti şuan bu sekilde inşallah koyulaşır 😊
Aysegulayy annesinin_beybisi bennnnnnn😇 normal test yaptım hayalet çizgi silik çıktı ertesi gün ovulasyon testi yaptım kop koyu çıktı aynı eşitlikte aynı yumurtlama gibi koyu çıktı ovulasyon da kesinlikle cıkıyo bizzat inanmamıştım bende çıkmaz filan diyordu herkes ama denedim cikio😇😇
annesinin_beybisi Aysegulayy elimde fazladan test var çatlamayi 3 gün önce gördüm şuan başlasam yapmaya biraz da olsa koyuluk görür müyüm acaba normalde benim testlerim yumurtlama dışında neredeyse hiç koyulaşmaz ordan biraz anlarım diye düşündüm 😊
hfh Aysegulayy yumurtlama testi yumurtlama gördükten sonra yinede ikinci cizgi silik cikiyor mu bnm yumurtlamamdan 11gun gecti yaptım ikinci cizgi silik bu zamani geldiginde koyulasacagi anlsmina mi geliyor yoksa
annesinin_beybisi hfh çoğu insanda hafif silik çıkıyor yumurtlamadan önce ve sonra ama bende neden bilmiyorum cikmiyordu belli belirsiz çıkıyordu lh hormonum mu düşük ondan mi bilmiyorum senin yumurtlama üzerinden 11 gün geçmiş gebelik testi yapsan varsa cikar
Elsu26 annesinin_beybisi inşallah ama çatlama yeni olduğuysa yine 14 günden önce çıkmaz sanırım rabbim tez zamanda nasip eder inşallah
annesinin_beybisi Elsu26 doktorum yumurtlama üzerinden 1 hafta gectikten sonra kanda çıkıyor demisti ama her seferinde hayal kırıklığı oluyor o yüzden bu sefer evdeki testte çift cizgi görmeden kan vermicem
Elsu26 annesinin_beybisi kanda çıkıyor ama idrarda normal gebelik testlerinde 14 günde çıkıyor o yüzden söyledim 😊
annesinin_beybisi Elsu26 ah ahh 14 gün nasıl beklicem genelde 9 gün önce yapıyorum her ay negatif gördüğüm için yanlış çıkmadı 😁
Elsu26 annesinin_beybisi Ben bir buçuk sene bekledim çift çizgi görmek için 😊 inşallah siz de görürsünüz tez zamanda rabbim nasip etsin inşallah