arzubldk iremyasar ben şu an zaten ücretsiz izindeyim 32. Haftada gel çalışamaz raporu veriyim demişti doktor tamam dedim ama doktora randevuyu 32+3de bulabildim onun için sıkıntı olur mu bilemedim