MineLule ben özelde kadın doğum hemşireliği yaptım benim dönemim de biz rapora 32.hafta çalışabilir veya çalışamaz olarak yazıyorduk SGK sistemine giriş yaparken de sistem de Bağkur SGK seçeneği, 32hafta veya 37hafta ve çalışabilir,çalışamaz seçenekleri vardı yani gün yoktu