Çok geçmiş olsun , çok acı bir tecrübe kanaman olduğu için takip ediyordum seni benim ilk gebeliğim gibi her an bi endişe korku ile devam ediyordun , çok istedim sonun benim gibi olmasın ama hayat 😢bak ben 2. Hamileyim unuttum ilkinin acısını artık hatırlamıyorum sanki o acıları iç yakışları ben yaşamamış gibiyim. Senin de acıların hafifleyecek geçecek en önemlisi sensin , senin sağlığın önemli ve bunu yaşayan tek kadın sen değilsin. Umarım en yakın zamanda acıların hafifler yaşayan biri olarak çok iyi anlıyorum seni 😢