Gulcingezer canım çok zor bi süreç ben çok yıprandım okadar ağladımki seni çok iyi anlıyorum ama nasipte ne varsa o oluyor hastaneden ayrılmadım neler yaptım bebeğim tutunsun diye ama olmadı dün düşük yaptım gerçekten her sıkıntının ardında bir ferahlık vardır böyle düşün duanı et kendine dikkat et sonrasını Rabbime bırak bazen bizim şer gördüğümüz hayır, hayır gördüğümüzde şer vardır Rabbim senide ferahlığa çıkarsın inşallah.