ecemnas88 7. Haftada başladı. 16. Haftada bitti sandım. Sadece günlük ten haftalığa geçmişiz meger. Ve son 3 aya gecince tekrar basladi ama duzensiz , bazen hergun bazen 10 gunde bir oldu. 38+5 im şuan ve bu sabah istifra yaptım daha malesef… prilam dr kullandım hamileligim boyunca ama hafifletti biraz . Ve en azindan tiksinmelerim 16. Haftada bitmisti.. yani kişiye özel oluyo bu , 3. Ayda biten de var , hic yasamayan da var , 9 ayın her günü yasayan da var . Allah yardimciniz olsun bol sifalar .