Merveee34 ecemnas88 7.haftalarda başladı .24.haftaya kadar ilaç kullandım bıraktım . Suan 27 deyim.sabahları çok hafif bulantım oluyor
Semanurozgan ecemnas88 4 haftada başladı dün bitti derken akşamına kustum ama sürekli bulanmiyor eskisi gibi çok şükür yakında biter gibi düşünüyorum 13+4 haftalığim
Merveee34 ecemnas88 kullandığım ilaç baya rahatlatıyordu .içmediğim zaman bütün gün ruh gibi geziyordum . Afedersin kusmaktan artık halsiz düşüyordum
Be1911 5.haftada başladı 9. Haftadayız ve artık dayanacak gücüm kalmadı tam bitiyo derken daha beter duruma geliyorum 😔
deletedmom2014 ecemnas88 6. haftada başladı. 18. Haftadayız şuan dün gece Prilam kullanmadım. Geçmiş gibi görünüyor . İyiyim şükür
NursiMa1802 ecemnas88 5. Haftada başladı 14-15, gibi bitti şuan 17. haftadayım nadirde olsa arada yokluyor halan🌺
alparslanannesii1661 6nci haftada başladı 16 18 arası bitti aksamlari prilam kullanıyorum daha yoksa oluyor