Benimde 2.5 yaşında bir kızım var simdi oğluşuma hamileyim 35 haftalık olduk ve bizim ki de planli bir gebelik değildi. Bende geçen gün doktora gittiğimde konuştum doktoruma bağlatmak istiyorum dedim o da gayet rahat baglariiiiz dedi. 30 yaşımdayım benimde annem yok destekçim yok asla ama asla 3.cü çocuğu düşünmüyorum ne hamileliği ne bakımlarını hicbirseyi gözüm almıyor. Şuan için çocuklarıma sunabilecek rahat bir hayat tarzım da yok o yüzden ne çocuklarımın hakkına girerim ne de kendimi sağlığımdan ederim.Allah bir kız bir oğlan nasip etti çok şükür darısı olmayanların ve isteyenlerin başına inşallah 🤲