26 yaşındayım 2.ye hamileyim ve bende baglatmayi düşünüyorum geçen hafta doktorumla görüştüm çok sert ve çok radikal bir karar dedi ama yine de o zaman gelsin kararın kesin olursa bağlarım dedi benim şöyle bir sıkıntım var hem kalpden rahatsızım hemde ileri derecede panik atak ve anksiyete bozukluğu var bende bir ara ilaç tedavisi de görüp felç geçirmeme sebep oldu benim istemem hem ruhen hem fiziki sağlığım için çünkü şuan da bile ataklarim çok ciddi artmaya başladı kızıma asla vakit ayiramiyorum bu haksızlık gibi geliyor bana eşim de benim sağlığım için istiyor bunu yapmamı ama annem bu konuda çok darliyor ve kafamı çok karıştırıyor yok senin hakkın 3 çocuk ondan sonra bagltrsin ama gel gör ki bir gün gelip yardım etmez sen bakacaksan yapayım 3. Çocuğu dedim tam milayi bana ver sende onlara bak dedi yok kendin daha çok sıkıntı çekersin yok çok rahatszlnrsin iyi birşey mi sanıyorsun en sonunda çok şükür anadan değilde kocadan izin almak gerekiyor dedim kapattım konuyu