nntok benim abim 2750 doğmuş şuan gayet sağlıklı önemli olan bebeğin 4 kilo olması değil sağlıklı olması. Benım oğlumda biraz minyon gibi burdaki yazılan kilo lara göre ama olsun saglıklı ben onu miniğim diye seviyorum 🤭 emin olun kilolu bebeğin doğurmak kat kat zordur