nntok hayır değil gayet güzel zaten ne bekliyoruz kuçucuk karından çok kilolu çıksa ne olur çıkmasa ne olur dişarda el bebek gül bebek bakıp kilo aldırırız hiç sorun etme kendine hayırlı doğumlar olsun inşallah benım oğlum 3500 doğdu güzzeldi kilossu ama ne bebekken şimidi 4 yaşında zayıf yemek yemez herkez der çöp gibi bu ne der ne yapayım almıyor kilo ama sağlıklı buna şükür .
kilonun fazlası bile sorun anne karnında bebek kilolu olur derler şeker var yanı dediğim takma ye iş son haftaların keyfını çıkar bebeğin doğdugunda ensesinden benim içinde koklaa mis kokuluyu 🌸🌸