mummy_mom Buseninannesi_21 oldum ben de atlattim sukur.hic de bisey yokmus acimadi hic .hem de doktor bebegin kafasini elledim dedi.3 parmak tamamen soktu.ama hic bi aci hissetmedim.iliskiden hicbir farki yokmus
Buseninannesi_21 mummy_mom kaç cm aciklik varmis evet iliski acisi gibi canim normal bir acı hatta benden ne leke geldi ne de kan
2bebek1huni mummy_mom çatı muayenesi cok cok basit hiç kendinizi kasmayın. 36. Haftamda hastanede yattım 2 gün saat başı çatı muayenesi oldum. İlkinde cok kasmıştım acımıştı. Bebeğim için gerekli diyerek kendimi rahatlattım ve emin ol sonrakiler de hic acı hissetmedim. Tamamı ile sana bağlı ayrıca evet buradaki bazı kişiler gerçekten çok çok abartıyor o yorumlara bakarak korkma sonucta hiç bir şeyi zorlamayacak doktor. Var olan bir şeye bakacak.
eaktr mummy_mom baskı hissediyorsunuz sadece çok hafif de ağrı, hiç korkulacak bişey yok kesinlikle, derin nefes alın ve rahat bırakın kendinizi 🥰
mummy_mom eaktr hic agri baski hissetmedim.Iliskiye girer gibiydi cok rahatti bitti mi dedim yani o derece
Brcuozgr Burada okuyup etkilenmeyin valla bende okuduklarımdan çok korkmuştum. 38+3 günlüğüz bugün bende çatı muayenesi oldum gerçekten ilişkiye girmekten farkı yok. eldivenini taktı jel sürdü 2 parmağıyla muayenesini yaptı saniyeler sürdü diyebilirim.
minikkuzummmm mummy_mom ben çok kasılan ve utangaç biriyim, aslında yapan kişinin el hafifliği ile alakalı benim canım hiç acımadı sadece bir parmağını sokarken kastım gevşe dedi doktorum sonra hiç hissetmedim bile kendini hiç korkutma 5/10 saniyelik bir olay canım 🌼
minikkuzummmm mummy_mom Çok sevindim 🌼 kötü yorumları konuşmaları örnekleri hep görmemiz gerekiyor maalesef, pozitif yorumlara odaklanmalıyız 🌹🙏🏼