mummy_mom ben perşembe olacaktım doktora ay pazartesi olayım dedim korkumdan. Eşimin başının etini yedim. Okuduklarım o kadar korkuttu ki normal doğumdan bu kadar korkmuyordum resmen. En son pazartesi dedim kaçış yok. Girdim doktora muayeneyi yaptı, giyinip çıktım. Eşim suratıma bakıyor ben direk gülmeye başladım. Böyle olduğunu bilseydim hergün yapsın derdim perşembe günü boşuna kaçmışım dedim😂 doktor 1 hafta sonra tekrar yapacağım dedi tamam tamam hiç sorun yok dedim o da gülmeye başladı ne oldu gerildiğin gibi değilmiş dimi diye. Kendinizi kasmayın rahatlatın. Emin olun eşinizle ilişkiye girmekten farkı yok. Sonuçta bu çocuk nasıl yapıldı afedersiniz oraya birşey girdi. Bu sadece bilmediğimiz birşey olduğu için kasılıp korkuyoruz. Ama ben kolay atlattım ve cidden kendimi üzdüğüme korkuttuğuma değmedi.